Weekenden der gik

Nu er weekenden desværre ved at være forbi, men her kommer en lille beretning om hvordan vores forløb.

Fredag:

Meget af det legetøj Anna og Mads har de haft i lang tid, Elin og jeg blev derfor enige om at det var pÃ¥ tide at de fik noget nyt, som sagt sÃ¥ gjort, onsdag aften bestilte vi Noah’s ark samt noget køkkenlegetøj hos Lirum Larum Leg. Nu er det jo ikke fordi det her skal bruges som reklamesøjle, men hvis I ikke kender Lirum Larum Leg, sÃ¥ der stedet værd at besøge (www.lirumlarumleg.dk), det legetøj de har er mÃ¥ske nok lidt dyrt, men det er fedt og kvaliteten er i top. NÃ¥ men efter det lille sidespring, sÃ¥ tilbage til beretningen, fredag da jeg kom hjem fra jobbet startede vi (hele familien) med at pakke legetøjet fra Lirum Larum Leg ud (se et videoklip af forløbet forneden), derefter gik jeg i gang med at forberede mad, Anne, Emilia og Kim H skulle nemlig være pÃ¥ besøg hele weekenden, de ankom ved 18-tiden og resten af aftenen gik med god mad og hygge og for Kim’s og mit vedkommende blev den afsluttet med en Erdinger Weissbier og Bruce Springsteen pÃ¥ DVD’en 🙂

legetoej.WMV

Lørdag:

Efter morgenmaden drog vi alle til Sønderborg for at gÃ¥ pÃ¥ strøgtur samt handle ind, vejret var desværre ikke særligt fedt, det regnede mere eller mindre det meste af tiden, men vi fik da handlet ind og bestilt noget regntøj til Anna og Mads. Da vi kom hjem var det heldigvis tørvejr i en periode, sÃ¥ Emilia kunne komme ud og prøve vores nye gynger, hun elsker nemlig at gynge. Anna og Mads elsker at være sammen med Emilia de ser virkelig op til hende og vil hele tiden være hvor hun er og Emilia er bare sÃ¥ sød og tager sig hele tiden af dem. Til aftensmad fik vi grillede kammuslinger med mango til forret, til hovedret fik vi kyllinge quesadillas og til dessert fik vi grillet banankage med rom sirup og Hansen is (igen en lille reklame, hvis I ikke har smagt Hansen is, sÃ¥ GØR DET, udover hjemmelavet is, fÃ¥s det ikke bedre). Natten mellem lørdag og søndag skete sÃ¥ det utrolige … Elin og jeg fik 4 ½ times uafbrudt søvn, det er ikke sket i lang tid 🙂

Søndag:

Anne, Emilia og Kim H tog hjem til Kolding ved 9.30 tiden, hvorefter Elin satte sig foran Tv’et for at høre hvad den lille prinsesse kom til at hedde. Da hun havde hørt det gik vi begge i gang med at gøre lidt rent 🙁 kedeligt. Her til eftermiddag har vi sÃ¥ været ude at gÃ¥ en tur i regnvejret, vi gik ned til stranden hvor vi kastede sten ud i vandet, det synes Anna og Mads er sjovt (ja de kaster jo ikke, men ser pÃ¥). Nu har vi lige fÃ¥et en sen frokost, og tænk mens vi fik det, begynde Anna at synge, hun sad og nynnede lidt for sig selv, vildt sødt 🙂 Resten af dagen skal vist bare stÃ¥ pÃ¥ ren afslapning 🙂

2007-07-01_anna_mads1.jpg   2007-07-01_anna_mads2.jpg

Du kan følge med på alle reaktioner til dette indlæg via RSS 2.0-feedet. Du kan lægge et svar – eller trackbacke fra dit eget site.